Thursday 11 August 2011

CARA-CARA UNTUK MENGUNDI/VOTE UNTUK EUJIN ONLINE

Mula-mula anda perlu pergi ke Sodar dan mencari NPC "Voting~Centre/EujinVoting" seperti gambar di bawah. Terdapat 4 cara untuk mengundi, dan anda boleh mengundi menggunakan ke empat-empat cara tersebut.


Cara Pertama : Jika anda tekan pada "vote topofgames!" di voting npc, anda akan di hala kan ke laman web www.topofgames.com. Langkah-langkah menyelesaikan adalah seperti berikut.


Masukkn huruf dan nombor di dalam kotak no 1 kedalam kotak nombor 2. Pastikan anda menggunakn huruf besar atau kecil seperti didalam kotak nombor 1. Setelah selesai, tekan butang "Yes" seperti di nombor 3 dan dan undian anda akan terus di hantar.

Cara Kedua : Jika anda tekan "vote mmotop200!" di voting npc, undian/vote anda telah selesai di situ sahaja dan undian anda akan terus di hantar.

Cara Ketiga : Jika anda tekan "vote games-top100!" di voting npc, anda akan di hala kan ke laman web www.games-top100.com. Pilih dan klik pada "Enter and vote for Eujin Online" dan undian anda akan terus di hantar.

Cara Keempat :  Jika anda tekan "vote gtop100!" di voting npc, undian/vote anda telah selesai di situ sahaja dan undian anda akan terus di hantar.

PERHATIAN : UNDIAN HANYA BOLEH DILAKUKAN SETIAP 12 JAM.


No comments:

Post a Comment